četvrtak, 15. prosinca 2016.

Palačinke sa bananama i cimetom

Kao nekadašnja, aktivna članica coolinarike, isprobavala sam razne recepte, a jedan od njih upravo su ove savršene palačinke. Kada sam ih prvi put radila, moj mlađi sin je odmahnuo glavom i rekao:"To ti ja neću jesti" vidjevši da stavljam i banane, no ipak se predomislio, probao i naravno oduševio okusom. Od tada su ove palačinke redovita vikend delicija za doručak, jer uvijek ostane pokoja banana koju treba potrošiti. Većina kod kuće uvijek ima brašno, jaja i mlijeko, a svi volimo palačinke pa ćemo ovima dodati još neki novi sastojak i dobiti stare-nove palačinke:)




Sastojci


  • 2 velike zrele banane
  • 2 šalice brašna
  • 2,5 dl mlijeka
  • 2 jaja
  • 1 žlica smeđeg šećera
  • 1/2 žličice soli
  • 1/2 žličice praska za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1/2 žličice cimeta
  • 1 žličica vanilin šećera
  • 2 žlice otopljenog maslaca

  • Priprema
  • U jednu posudu dodajte sve suhe sastojke: brašno, prašak za pecivo, vanilin šećer, cimet, sodu bikarbonu, sol i šećer. U drugoj posudi umutite jaja, dodajte mlijeko i otopljeni maslac. Spojite suhe i mokre sastojke i dobro promješajte da se smjesa sjedini. Bananama odstranite koru, izgnjecite ih vilicom i dodajte u smjesu sa jajima i brašnom te sve dobro promješajte.
  • U tavi u kojoj inače pečete palačinke, dodajte malo ulja ili maslaca, zagrijte je, ali ne prejako jer će vam palačinke goriti. Najbolje da prvo ispečete jednu probnu pa ako vam je vatra prejaka, smanjite. Ja sam  palačinke pekla u metalnim modlicama za jaja na laganoj vatri dok se ne pojave mjehurići i onda širokom špatulom okretala na drugu stranu. Ukoliko ih pečete bez modlica, dovoljno je da ih sipate manjom šefljom i pazite da ne budu pretanke. Možete ih mazati čokoladnim namazima, pekmezom ili ih preliti javorovim sirupom kao ja uz dodatak smrznutog šumskog voća. Okus je božanstven, drugačiji, zimski i odlično će se uklopiti u ovo predblagdansko vrijeme.
  • Uživajte!!!!🎄🎄🎄

Nema komentara:

Objavi komentar